Strona g堯wna O szkole Historia szko造 Izba Pami璚i Galeria zdj耩 Ksi璕a Go軼i Kontakt | |  
Nawigacja
SZKOx
  Koncepcja pracy szko造
  Z 篡cia szko造
  Kalendarz
  Konkursy
  安ietlica
  Biblioteka
  Wewnatrzszkole ocenianie i promowanie
  Zarzadzenia Dyrektora szko造
  Statut szkoly
  Dni wolne

PRZEDSZKOLE
  2016/2017
  2015/2016
  2014/2015
  2013/2014
  2012/2013
  Podr璚zniki

SPORT
  Sport w naszej szkole
  Konkurs na sportowca szko造
  Zawody 2012/2013
  WF z Klas

PEDAGOG
  Pedagog
  Biofeedback
  Porady dla rodzic闚

NAUCZYCIELE
  Dyrektor
  Grono Pedagogiczne
  Podr璚zniki
  Program wychowawczy
  Program profilaktyczny
  Dy簑ry nauczycieli

UCZNIOWIE
  Plan lekcji
  Ma造 Samorz康 Szkolny
  Samorz康 uczniowski
  Prace uczni闚
  Zaj璚ia pozalekcyjne
  Konkurs na naj豉dniejszy zeszyt - regulamin

RODZICE
  Rada Rodzic闚
  Og這szenia
  Polisa i likwidacja szk鏚
  Harmonogram spotka z rodzicami

Kryteria ocen z poszczeg鏊nych przedmiot闚

ARTYKUΧ

Archiwum
  ROK SZKOLNY 2012/2013
  ROK SZKOLNY 2011/2012
  ROK SZKOLNY 2010/11
  ROK SZKOLNY 2013/14

Ostatnie Artyku造
Brak zawarto軼i dla tego panelu
[Rozmiar: 418 bajt闚]Historia

Nowa strona 3

Kryteria ocen z historii w klasach IV-VI.

 

Ocen niedostateczn otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- nie opanowa tre軼i koniecznych,

- ma bardzo powa積e braki w podstawowych wiadomo軼iach i umiej皻no軼iach,

  uniemo磧iwiaj帷e dalsz nauk,

- nie przejawia ch璚i przyswajania nowych wiadomo軼i i wsp馧pracy z nauczycielem

- nie prowadzi zeszytu przedmiotowego i zeszytu 獞icze,

- notorycznie nie odrabia pracy domowej,

Ocen dopuszczaj帷 otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- wykazuje elementarn znajomo嗆 poj耩 i fakt闚 historycznych,

- ma du瞠 braki w podstawowych wiadomo軼iach, lecz z pomoc nauczyciela potrafi je

   nadrobi,

- rozwi您uje i wykonuje typowe zadania o niewielkim stopniu trudno軼i,

- przejawia gotowo嗆 i ch耩 do przyjmowania nowych wiadomo軼i i wsp馧pracy z

   nauczycielem.

- stara si prowadzi zeszyt przedmiotowy oraz zeszyt 獞icze,

- stara si czyta zagadnienia zawarte w podr璚zniku i wyr騜nia fakty najistotniejsze,

- raczej odrabia zadania domowe,

 

 

Ocen dostateczn otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- opanowa tre軼i przewidziane w programie nauczania na poziomie podstawowym,

- rozwi您uje i wykonuje typowe zadania o podstawowym stopniu trudno軼i i niewielkim

  stopniu z這穎no軼i- ocenia wydarzenie historyczne i opisuje z pomoc nauczyciela oraz

  pomocy dydaktycznych,

- zna podstawowe poj璚ia historyczne,

- posiada znajomo嗆 podstawowej wiedzy faktograficznej,

- pr鏏uje por闚nywa, selekcjonowa i klasyfikowa fakty i informacje,

- odczytuje wydarzenia z osi czasu,

- okre郵a wiek zdarzenia i zna wa積e daty,

- dostrzega podstawowe zwi您ki pomi璠zy r騜nymi faktami historycznymi,

- wsp馧pracuje z nauczycielem- stara si przychodzi na k馧ko przedmiotowe,

- wykazuje minimaln aktywno嗆 na lekcji

- odrabia prace domowe

- poprawnie prowadzi zeszyt przedmiotowy i zeszyt 獞icze .

 

Ocen dobr otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- potrafi samodzielnie pracowa z podr璚znikiem, materia貫m 廝鏚這wym i wykonuje zadania

   o 鈔ednim stopniu trudno軼i i z這穎no軼i,

- poprawnie ocenia i opisuje wydarzenie historyczne,

- wykazuje du膨 znajomo嗆 fakt闚, poj耩 i postaci historycznych,

- ustnie i pisemnie stosuje terminy i poj璚ia historyczne,

- dokonuje uporz康kowanej charakterystyki dziej闚,

- wykazuje si du膨 znajomo軼i dat,

- prawid這wo pos逝guje si osi czasu- nanosi daty, okre郵a wiek itp.

-  poprawnie pos逝guje si map,

- rozwi您uje typowe problemy z wykorzystaniem informacji z r騜nych 廝鏚e wiedzy,

- efektywnie wsp馧pracuje w zespole i do嗆 aktywnie pracuje w grupie,

- bierze udzia w dyskusjach, wymianie pogl康闚.

 

Ocen bardzo dobr otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- opanowa pe軟y zakres wiedzy i umiej皻no軼i okre郵ony programem nauczania historii

   w danej klasie,

- sprawnie pos逝guje si wiadomo軼iami 陰czy, analizuje i opisuje fakty i wydarzenia

   w oparciu o znajomo嗆 dat, postaci i poj耩 historycznych,

- stosuje chronologi i hierarchi tre軼i,

- rozwi您uje samodzielnie problemy, potrafi samodzielnie interpretowa i wyja郾ia fakty

  i zjawiska historyczne,

- posiada uporz康kowan wiedz na temat epok historycznych i ich d捫e, idei, kultury

  materialnej i duchowej oraz problem闚 spo貫cznych i gospodarczo- politycznych,

- potrafi zastosowa posiadan wiedz w ocenie bie膨cych wydarze,

- biegle pos逝guje si map,

- umiej皻nie analizuje teksty 廝鏚這we,

- umie broni swoich pogl康闚, a tak瞠 potrafi dochodzi do porozumienia w kwestiach

  spornych,

- wnosi tw鏎czy wk豉d w realizowane zagadnienia.

 

Ocen celuj帷 otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- w wysokim stopniu opanowa tre軼i programowe, rozszerzaj帷 swoj wiedz o wiadomo軼i

  wykraczaj帷e poza granice danej klasy,

- umie formu這wa oryginalne wnioski, hierarchizowa i selekcjonowa nabyt wiedz,

- bierze udzia i osi庵a sukcesy w konkursach przedmiotowych,

- samodzielnie i tw鏎czo rozwija swoje zainteresowania.

 

Flash Zegar
Kalendarz
Czerwiec 2018
Nd Pn Wt Cz Pt Sb
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Pogoda
© meteogroup.pl
Logowanie
Nazwa U篡tkownika

Has這

Zapami皻aj mnie



Rejestracja
Zapomniane has這?
   Strona g堯wna :: O szkole :: Historia szko造 :: Izba Pami璚i :: Galeria zdj耩 :: Ksi璕a Go軼i :: Kontakt
Copyright © Adam Oleszko - 2010
engine: PHP-Fusion v6.01 || angeltheme by: angelside - okna, imprezy