Strona g堯wna O szkole Historia szko造 Izba Pami璚i Galeria zdj耩 Ksi璕a Go軼i Kontakt | |  
Nawigacja
SZKOx
  Koncepcja pracy szko造
  Z 篡cia szko造
  Kalendarz
  Konkursy
  安ietlica
  Biblioteka
  Wewnatrzszkole ocenianie i promowanie
  Zarzadzenia Dyrektora szko造
  Statut szkoly
  Dni wolne
  Program profilaktyczno - wychowawczy

PRZEDSZKOLE
  2016/2017
  2015/2016
  2014/2015
  2013/2014
  2012/2013
  Podr璚zniki
  Statut przedszkola

SPORT
  Sport w naszej szkole
  Konkurs na sportowca szko造
  Zawody 2012/2013
  WF z Klas

PEDAGOG
  Pedagog
  Biofeedback
  Porady dla rodzic闚

NAUCZYCIELE
  Dyrektor
  Grono Pedagogiczne
  Podr璚zniki
  Dy簑ry nauczycieli

UCZNIOWIE
  Plan lekcji
  Ma造 Samorz康 Szkolny
  Samorz康 uczniowski
  Prace uczni闚
  Zaj璚ia pozalekcyjne
  Konkurs na naj豉dniejszy zeszyt - regulamin

RODZICE
  Rada Rodzic闚
  Og這szenia
  Polisa i likwidacja szk鏚
  Harmonogram spotka z rodzicami
  Program dokumenty

Kryteria ocen z poszczeg鏊nych przedmiot闚

ARTYKUΧ

Archiwum
  ROK SZKOLNY 2012/2013
  ROK SZKOLNY 2011/2012
  ROK SZKOLNY 2010/11
  ROK SZKOLNY 2013/14

Ostatnie Artyku造
Brak zawarto軼i dla tego panelu
[Rozmiar: 418 bajt闚]Historia

Nowa strona 3

Kryteria ocen z historii w klasach IV-VI.

 

Ocen niedostateczn otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- nie opanowa tre軼i koniecznych,

- ma bardzo powa積e braki w podstawowych wiadomo軼iach i umiej皻no軼iach,

  uniemo磧iwiaj帷e dalsz nauk,

- nie przejawia ch璚i przyswajania nowych wiadomo軼i i wsp馧pracy z nauczycielem

- nie prowadzi zeszytu przedmiotowego i zeszytu 獞icze,

- notorycznie nie odrabia pracy domowej,

Ocen dopuszczaj帷 otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- wykazuje elementarn znajomo嗆 poj耩 i fakt闚 historycznych,

- ma du瞠 braki w podstawowych wiadomo軼iach, lecz z pomoc nauczyciela potrafi je

   nadrobi,

- rozwi您uje i wykonuje typowe zadania o niewielkim stopniu trudno軼i,

- przejawia gotowo嗆 i ch耩 do przyjmowania nowych wiadomo軼i i wsp馧pracy z

   nauczycielem.

- stara si prowadzi zeszyt przedmiotowy oraz zeszyt 獞icze,

- stara si czyta zagadnienia zawarte w podr璚zniku i wyr騜nia fakty najistotniejsze,

- raczej odrabia zadania domowe,

 

 

Ocen dostateczn otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- opanowa tre軼i przewidziane w programie nauczania na poziomie podstawowym,

- rozwi您uje i wykonuje typowe zadania o podstawowym stopniu trudno軼i i niewielkim

  stopniu z這穎no軼i- ocenia wydarzenie historyczne i opisuje z pomoc nauczyciela oraz

  pomocy dydaktycznych,

- zna podstawowe poj璚ia historyczne,

- posiada znajomo嗆 podstawowej wiedzy faktograficznej,

- pr鏏uje por闚nywa, selekcjonowa i klasyfikowa fakty i informacje,

- odczytuje wydarzenia z osi czasu,

- okre郵a wiek zdarzenia i zna wa積e daty,

- dostrzega podstawowe zwi您ki pomi璠zy r騜nymi faktami historycznymi,

- wsp馧pracuje z nauczycielem- stara si przychodzi na k馧ko przedmiotowe,

- wykazuje minimaln aktywno嗆 na lekcji

- odrabia prace domowe

- poprawnie prowadzi zeszyt przedmiotowy i zeszyt 獞icze .

 

Ocen dobr otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- potrafi samodzielnie pracowa z podr璚znikiem, materia貫m 廝鏚這wym i wykonuje zadania

   o 鈔ednim stopniu trudno軼i i z這穎no軼i,

- poprawnie ocenia i opisuje wydarzenie historyczne,

- wykazuje du膨 znajomo嗆 fakt闚, poj耩 i postaci historycznych,

- ustnie i pisemnie stosuje terminy i poj璚ia historyczne,

- dokonuje uporz康kowanej charakterystyki dziej闚,

- wykazuje si du膨 znajomo軼i dat,

- prawid這wo pos逝guje si osi czasu- nanosi daty, okre郵a wiek itp.

-  poprawnie pos逝guje si map,

- rozwi您uje typowe problemy z wykorzystaniem informacji z r騜nych 廝鏚e wiedzy,

- efektywnie wsp馧pracuje w zespole i do嗆 aktywnie pracuje w grupie,

- bierze udzia w dyskusjach, wymianie pogl康闚.

 

Ocen bardzo dobr otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- opanowa pe軟y zakres wiedzy i umiej皻no軼i okre郵ony programem nauczania historii

   w danej klasie,

- sprawnie pos逝guje si wiadomo軼iami 陰czy, analizuje i opisuje fakty i wydarzenia

   w oparciu o znajomo嗆 dat, postaci i poj耩 historycznych,

- stosuje chronologi i hierarchi tre軼i,

- rozwi您uje samodzielnie problemy, potrafi samodzielnie interpretowa i wyja郾ia fakty

  i zjawiska historyczne,

- posiada uporz康kowan wiedz na temat epok historycznych i ich d捫e, idei, kultury

  materialnej i duchowej oraz problem闚 spo貫cznych i gospodarczo- politycznych,

- potrafi zastosowa posiadan wiedz w ocenie bie膨cych wydarze,

- biegle pos逝guje si map,

- umiej皻nie analizuje teksty 廝鏚這we,

- umie broni swoich pogl康闚, a tak瞠 potrafi dochodzi do porozumienia w kwestiach

  spornych,

- wnosi tw鏎czy wk豉d w realizowane zagadnienia.

 

Ocen celuj帷 otrzymuje ucze, kt鏎y:

 

- w wysokim stopniu opanowa tre軼i programowe, rozszerzaj帷 swoj wiedz o wiadomo軼i

  wykraczaj帷e poza granice danej klasy,

- umie formu這wa oryginalne wnioski, hierarchizowa i selekcjonowa nabyt wiedz,

- bierze udzia i osi庵a sukcesy w konkursach przedmiotowych,

- samodzielnie i tw鏎czo rozwija swoje zainteresowania.

 

Flash Zegar
Kalendarz
Grudzie 2018
Nd Pn Wt Cz Pt Sb
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Pogoda
© meteogroup.pl
Logowanie
Nazwa U篡tkownika

Has這

Zapami皻aj mnie



Rejestracja
Zapomniane has這?
   Strona g堯wna :: O szkole :: Historia szko造 :: Izba Pami璚i :: Galeria zdj耩 :: Ksi璕a Go軼i :: Kontakt
Copyright © Adam Oleszko - 2010
engine: PHP-Fusion v6.01 || angeltheme by: angelside - okna, imprezy