Strona g堯wna O szkole Historia szko造 Izba Pami璚i Galeria zdj耩 Ksi璕a Go軼i Kontakt | |  
Nawigacja
SZKOx
  Koncepcja pracy szko造
  Z 篡cia szko造
  Kalendarz
  Konkursy
  安ietlica
  Biblioteka
  Wewnatrzszkole ocenianie i promowanie
  Zarzadzenia Dyrektora szko造
  Statut szkoly

PRZEDSZKOLE
  2016/2017
  2015/2016
  2014/2015
  2013/2014
  2012/2013
  Podr璚zniki

SPORT
  Sport w naszej szkole
  Konkurs na sportowca szko造
  Zawody 2012/2013
  WF z Klas

PEDAGOG
  Pedagog
  Biofeedback
  Porady dla rodzic闚

NAUCZYCIELE
  Dyrektor
  Grono Pedagogiczne
  Podr璚zniki
  Program wychowawczy
  Program profilaktyczny

UCZNIOWIE
  Plan lekcji
  Ma造 Samorz康 Szkolny
  Samorz康 uczniowski
  Prace uczni闚
  Zaj璚ia pozalekcyjne
  Konkurs na naj豉dniejszy zeszyt - regulamin

RODZICE
  Rada Rodzic闚
  Og這szenia
  Polisa i likwidacja szk鏚

Kryteria ocen z poszczeg鏊nych przedmiot闚

ARTYKUΧ

Archiwum
  ROK SZKOLNY 2012/2013
  ROK SZKOLNY 2011/2012
  ROK SZKOLNY 2010/11
  ROK SZKOLNY 2013/14

Ostatnie Artyku造
Brak zawarto軼i dla tego panelu
[Rozmiar: 418 bajt闚]Witamy

[Rozmiar: 418 bajt闚]Pismo Ministra Edukacji

>  

Szanowni Pa雟two,

Dyrektorzy i Nauczyciele,

 

zgodnie z art. 4a ustawy z dnia 7 wrze郾ia 1991 r. o systemie o鈍iaty szko造
i plac闚ki zapewniaj帷e uczniom dost瘼 do Internetu s obowi您ane podejmowa dzia豉nia zabezpieczaj帷e uczni闚 przed dost瘼em do tre軼i, kt鏎e mog stanowi zagro瞠nie dla ich prawid這wego rozwoju, w szczeg鏊no軼i zainstalowa i aktualizowa oprogramowanie zabezpieczaj帷e.

O doborze konkretnych 鈔odk闚 i form realizacji litery przepisu 4a decyduje dyrektor szko造, poniewa zgodnie z ustaw o systemie o鈍iaty (art. 39 ust. 1 pkt 3), sprawuje opiek nad uczniami oraz stwarza warunki harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne dzia豉nia prozdrowotne.

Zapis ten utrzymano r闚nie w ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo o鈍iatowe (art., 27). Ponadto w art. 1 pkt. 21 tej ustawy podkre郵ono, 瞠 system o鈍iaty zapewnia w szczeg鏊no軼i upowszechnianie w鈔鏚 dzieci i m這dzie篡 wiedzy o bezpiecze雟twie oraz kszta速owanie w豉軼iwych postaw wobec zagro瞠, w tym zwi您anych z korzystaniem z technologii informacyjno-komunikacyjnych, i sytuacji nadzwyczajnych.

W zwi您ku z niepokoj帷ymi doniesieniami dotycz帷ymi pojawiaj帷ych si zagro瞠 w Internecie zwracam si z uprzejm pro軸 o zwr鏂enie szczeg鏊nej uwagi na poni窺ze informacje. Jednocze郾ie prosz o zorganizowanie spotka z rodzicami i uczniami, podczas kt鏎ych mo磧iwe b璠zie om闚ienie kwestii dotycz帷ych bezpiecznego korzystania z zasob闚 Internetu przez uczni闚.

Gry komputerowe to bardzo popularna forma rozrywki dla dzieci i m這dzie篡. 60% dzieci w wieku 4-14 lat u篡wa komputera do grania, a 94% nastolatk闚 w wieku 12-17 lat gra w gry wideo Gry komputerowe mog wspiera rozw鎩 poznawczy, emocjonalny i spo貫czny dzieci. Wp造waj pozytywnie na: spostrzegawczo嗆, reakcje na bod嬈e, zdolno軼i przestrzenne, procesy my郵owe oraz koncentracj uwagi. Poprawiaj refleks i koordynacj wzrokowo-ruchow oraz 獞icz umiej皻no嗆 wsp馧dzia豉nia w grupie. Jednak nadmierne granie mo瞠 powodowa problemy z koncentracj uwagi przez d逝窺zy czas, zaniedbywania nauki, aktywno軼i fizycznej, kontakt闚 z rodzin i kolegami. Mo瞠 ono prowadzi r闚nie do rezygnacji z innych zainteresowa, a nawet zaniedbywania czynno軼i takich, jak jedzenie czy sen. W skrajnych przypadkach doprowadzi nawet do uzale積ienia.

W naszym kraju wiele gier komputerowych oznaczonych jest wg systemu PEGI (Pan-European Game Information). Jest to og鏊noeuropejski system klasyfikacji gier stworzony przez producent闚 gier w celu udzielenia rodzicom w Europie pomocy w podejmowaniu 鈍iadomych decyzji o zakupie gier komputerowych. Symbole PEGI znajduj si na opakowaniu gry. Wskazuj one nast瘼uj帷e kategorie wiekowe: 3, 7, 12, 16 i 18 lat, nadane zgodnie z zawarto軼i gry i poziomem rozwoju m這dego u篡tkownika. Na stronie internetowej www.pegi.info mo積a sprawdzi klasyfikacj gry i jej kategori wiekow.

W systemie PEGI poza klasyfikacj wiekow mo積a znale潭 oznaczenia informuj帷e o potencjalnie szkodliwych tre軼iach wyst瘼uj帷ych w grze, takich jak przemoc, wulgaryzmy czy hazard. Przed zakupem gry warto zapozna si瞛 jej klasyfikacj, aby podj望 przemy郵an decyzj. Gry zawieraj帷e agresj i brutaln przemoc powoduj wzrost poziomu agresji
u dzieci, ucz wrogich zachowa wobec innych ludzi oraz tego, 瞠 jedynym sposobem na rozwi您ywanie problem闚 jest u篡wanie si造.

Media donosz o nowej grze pn. „Blue Whale Challenge” czyli „niebieski wieloryb”, kt鏎a pojawi豉 si w Internecie i zagra瘸 篡ciu dzieci oraz nastolatk闚. Z doniesie medialnych wynika, 瞠 pocz徠ek gry mia miejsce w Rosji, gdzie ju ponad setka m這dych internaut闚 pope軟i豉 samob鎩stwo.

Z doniesie medi闚 wynika, 瞠 gra jest bardzo popularna i wzbudza zainteresowanie m這dych internaut闚. Psychologowie ostrzegaj, 瞠 szczeg鏊nie nara穎ne na udzia w grze s osoby o niskiej samoocenie i poczuciu w豉snej warto軼i.

Z informacji uzyskanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej wynika,
瞠 aktualnie Prokurator Okr璕owy w Szczecinie prowadzi 郵edztwo w sprawie usi這wania doprowadzenia tr鎩ki ma這letnich do targni璚ia si na w豉sne 篡cie pod wp造wem wspomnianej gry.

Maj帷 na uwadze powy窺ze informacje zwracam si z pro軸 o podj璚ie dzia豉 zmierzaj帷ych do zapoznania rodzic闚 z zagro瞠niami p造n帷ymi z uczestnictwa we wspomnianej grze, szczeg鏊nie tymi tragicznymi. Warto podkre郵i, 瞠 nie wszystko, co pojawia si w Internecie, chocia modne, jest bezpieczne i rozs康ne. Podejmowane dzia豉nia nie powinny w 瘸den spos鏏 przyczynia si do reklamy wy瞠j wymienionej gry w鈔鏚 dzieci.

Prosz r闚nie, aby podczas spotka z rodzicami zach璚a ich do rozmowy
z dzieckiem, om闚ienia jego aktywno軼i w internecie, dopytania o ewentualne problemy, z jakimi by mo瞠 si boryka. Dodatkowo istotne jest, aby zwr鏂i uwag na zachowanie ucznia w ostatnim czasie – jego og鏊ne samopoczucie, poziom zm璚zenia, rodzaj film闚 i muzyki jakiej s逝cha. Nale篡 r闚nie wspomnie o mo磧iwo軼i za這瞠nia filtr闚 ochrony rodzicielskiej, aby uchroni dziecko przed szkodliwymi tre軼iami.

Poni瞠j przekazuj informacje zamieszczam dotycz帷e zachowania bezpiecze雟twa w korzystaniu z gier komputerowych:

• Okre郵 zasady dotycz帷e czasu, jaki twoje dziecko mo瞠 przeznacza na gry komputerowe.

• Zadbaj o to, aby dziecko nie gra這 codziennie, ale te nie r鏏 tradycji
z tej formy sp璠zania czasu. Je郵i ustalisz, 瞠 w waszym domu gra si w okre郵one dni, np. w pi徠ki i niedziele, dziecko przez ca造 tydzie b璠zie 篡這 oczekiwaniem na w陰czenie komputera.

• Zainteresuj si, w co gra twoje dziecko i czy gra jest dla niego odpowiednia. Porozmawiaj z dzieckiem o grach, z kt鏎ych korzysta, sprawd, czego mo瞠 si z nich nauczy.

• Zanim kupisz swojemu dziecku gr, upewnij si, 瞠 jest odpowiednia do jego wieku. Mo瞠 ci w tym pom鏂 system oceny gier PEGI.

• Zwr鵵 uwag, czy w zachowaniu twojego dziecka nie pojawiaj si sygna造 uzale積ienia od komputera.

• Upewnij si, 瞠 twoje dziecko z powodu grania nie zaniedbuje obowi您k闚 domowych i szkolnych.

mo磧iwo軼i za這瞠nia filtr闚 ochrony rodzicielskiej, aby uchroni dziecko przed szkodliwymi tre軼iami.

Poni瞠j przekazuj informacje zamieszczam dotycz帷e zachowania bezpiecze雟twa w korzystaniu z gier komputerowych: >>

• Okre郵 zasady dotycz帷e czasu, jaki twoje dziecko mo瞠 przeznacza na gry komputerowe.

• Zadbaj o to, aby dziecko nie gra這 codziennie, ale te nie r鏏 tradycji
z tej formy sp璠zania czasu. Je郵i ustalisz, 瞠 w waszym domu gra si w okre郵one dni, np. w pi徠ki i niedziele, dziecko przez ca造 tydzie b璠zie 篡這 oczekiwaniem na w陰czenie komputera.

• Zainteresuj si, w co gra twoje dziecko i czy gra jest dla niego odpowiednia. Porozmawiaj z dzieckiem o grach, z kt鏎ych korzysta, sprawd, czego mo瞠 si z nich nauczy.

• Zanim kupisz swojemu dziecku gr, upewnij si, 瞠 jest odpowiednia do jego wieku. Mo瞠 ci w tym pom鏂 system oceny gier PEGI.

• Zwr鵵 uwag, czy w zachowaniu twojego dziecka nie pojawiaj si sygna造 uzale積ienia od komputera.>>

• Upewnij si, 瞠 twoje dziecko z powodu grania nie zaniedbuje obowi您k闚 domowych i szkolnych.



dorkafri || || 0 32
[Rozmiar: 418 bajt闚]Dzien Babci i Dziadka

Dzie Babci i Dziadka to najpi瘯niejsze dni w roku. W naszej szkole odby這 si spotkanie, na kt鏎e przybyli szczeg鏊ni go軼ie. 安i皻owali鄉y bowiem Dzie Babci i Dziadka. Frekwencja by豉 wspania豉. Uczniowie          klas I-III przygotowali cz窷 artystyczn. Dziadkowie mogli zobaczy jak pi瘯nie wyst瘼uj ich wnucz皻a. Dzieci recytowa造 wiersze i 酥iewa造 piosenki. Go軼ie byli poruszeni. W oczach niekt鏎ych mo積a by這 dostrzec 透 wzruszenia. Obejrzeli r闚nie jase趾a w wykonaniu uczni闚 klasy IV, V i VI. Wyst瘼y dzieci zosta造 nagrodzone gromkimi brawami. W drugiej cz窷ci uroczysto軼i Babcie i Dziadkowie zostali obdarowani w豉snor璚znie wykonanymi upominkami przez dzieci. Na zako鎍zenie uroczysto軼i wszyscy udali si na s這dki pocz瘰tunek przygotowany przez rodzic闚.

Spotkanie przebieg這 w serdecznej atmosferze, a za rok zn闚 si spotkamy z naszymi mi造mi go嗆mi.

G.ㄆkawska

Reszta zdj璚 pod linkiem

https://goo.gl/photos/io1BU93RMvYpe2Gm7

 

dorkafri || || 0 69
[Rozmiar: 418 bajt闚]NOWY NUMER KONTA BANKOWEGO

Nowy numer konta bankowego za obiady od lutego 2017 roku>>

43886300092000002324980001
dorkafri || || 0 108
[Rozmiar: 418 bajt闚]LIST MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ

Szanowni Pa雟two, Drodzy Rodzice i Opiekunowie, rozpoczynamy kolejny etap reformy edukacji. Chcemy przej嗆 przez niego wsp鏊nie z Pa雟twem. Nowa szko豉 b璠zie bezpieczna i przyjazna dla uczni闚 oraz rodzic闚, z dobrze przygotowan i uczciwie wynagradzan kadr pedagogiczn. Nowe zasady wejd w 篡cie 1 wrze郾ia 2017 roku. Jednak reforma o鈍iaty to nie tylko przekszta販enie samego ustroju szkolnego. Szko豉 powinna by przede wszystkim nowoczesna, przyjazna i bezpieczna. D捫ymy do m.in.:

1.      zmniejszenia liczby dzieci w klasach,

2.      ograniczenia dwuzmianowo軼i i konieczno軼i dowo瞠nia uczni闚 do szk馧,

3.      wzmocnienia pozycji rodzic闚 w szkole,

4.      dost瘼u do szerokopasmowego Internetu do wszystkich szk馧 (wsp鏊nie z Ministerstwem Cyfryzacji).

Dziecko ju od szko造 podstawowej b璠zie rozwija這 umiej皻no軼i czytelnicze. Na lekcjach nauczyciel b璠zie czyta wsp鏊nie z uczniami. Dzieci naucz si pracy zespo這wej i kreatywno軼i. Przywr鏂imy znaczenie kszta販enia przedmiotowego. Po這篡my nacisk na nauk j瞛yk闚 obcych, znajomo嗆 technologii informacyjno-komunikacyjnych i matematyki. Ka盥y ucze w szkole otrzyma bezp豉tny podr璚znik i materia造 獞iczeniowe. Chcemy, aby docelowo w ka盥ej szkole pracowa pedagog, psycholog, logopeda, doradca zawodowy i metodyczny. Zale篡 nam na tym, aby uczniowie oraz nauczyciele lubili swoj szko喚 i czuli si w niej docenieni. Zadbamy o cyberbezpiecze雟two. Dzieci dowiedz si jak bezpiecznie porusza si w sieci i czym r騜ni si rzeczywisto嗆 wirtualna od realnego 鈍iata. Reforma edukacji to tak瞠 przywr鏂enie nale積ej rangi szkolnictwu zawodowemu. Chcemy realnie powi您a kszta販enie zawodowe z rynkiem pracy. 1 wrze郾ia 2017 roku uruchomimy bran穎we szko造 I stopnia, za w 2020 roku – bran穎we szko造 II stopnia. Reforma jest dobrze przygotowana i przemy郵ana – jej wprowadzanie to wieloletni proces. B璠ziemy j wdra瘸li etapowo a do 2023 roku. Chcemy, aby ten czas by jak najbardziej przyjazny tak dla dzieci, jak i dla rodzic闚. W zwi您ku z tym powo豉豉m w Ministerstwie Edukacji Narodowej Zesp馧 do spraw wdra瘸nia reformy. Przy wsp馧pracy z Koordynatorami z ramienia Kuratori闚 O鈍iaty b璠zie on na bie膨co monitorowa sytuacj w regionach. Chcemy by blisko i na bie膨co reagowa na Pa雟twa uwagi. Do 31 marca 2017 r. samorz康y maj czas na podj璚ie decyzji i poinformowanie, jak b璠zie wygl康a豉 nowa sie szk馧. Zach璚amy do kontaktu z dyrektorami szk馧, nauczycielami oraz lokalnymi urz璠ami, aby sprawdzi jakie propozycje przekszta販e zosta造 zaplanowane w poszczeg鏊nych miejscowo軼iach. Przy wprowadzaniu zmian chcemy by blisko Pa雟twa. Do ko鎍a marca 2017 r. Kuratorzy O鈍iaty i Wojewodowie b璠 spotykali si z nauczycielami, dyrektorami szk馧, samorz康owcami, a przede wszystkim rodzicami i opiekunami. Zapraszam do udzia逝 w tych spotkaniach. Zach璚am r闚nie do odwiedzenia strony: www.reformaedukacji.men.gov.pl

 Z powa瘸niem Anna Zalewska >

Minister Edukacji Narodowej

dorkafri || || 0 83
[Rozmiar: 418 bajt闚]Kiermasz 鈍iateczny
dorkafri || || 0 124
[Rozmiar: 418 bajt闚]Spotkanie z kuratorem
Opole, 29 listopada 2016r.

                                                                                              Szanowni Pa雟two

                                                                                              Dyrektorzy szk馧  

               Wojewoda Opolski wraz z Opolskim Kuratorem O鈍iaty zaprasza Pa雟twa, nauczycieli
oraz rodzic闚 na spotkanie po鈍i璚one zmianie ustroju szkolnego, kt鏎e odb璠zie si
w dniu 14 grudnia 2016 r.  w  Ratuszu - ul. Rynek Brzeg (Wielka Sala Stropowa) w  w godzinach:

13:00 – z dyrektorami szk馧

15:00 – z nauczycielami

17:00- z rodzicami uczni闚 szko造

             Jednocze郾ie zwracam si z pro軸 o przekazanie tej informacji Przewodnicz帷emu
Rady Rodzic闚 oraz nauczycielom Waszej szko造.

 st. wizytator Aniela Ziobrowska

dorkafri || || 0 113
[Rozmiar: 418 bajt闚]Konkurs

„Cztery pory roku”

W roku szkolnym 2015/2016 uczniowie klasy trzeciej brali udzia w Wojew鏚zkim Konkursie Plastycznym „Cztery pory roku”. R騜nymi technikami przedstawiali fragment przyrody jesieni, zim, wiosn i latem. 29.09.2016r. w Publicznej Szkole Podstawowej nr 10 w Opolu odby這 si uroczyste podsumowanie konkursu. Finalist闚 go軼i這 Nadle郾ictwo w Opolu. Uczestnicy wzi瘭i udzia w prezentacji  multimedialnej na temat zmian w przyrodzie w poszczeg鏊nych porach roku, zostali pocz瘰towani kie豚ask z ogniska i otrzymali nagrody. Nasz szko喚 reprezentowa造 Oliwia Podg鏎ni i Wiktoria Zambrzycka, kt鏎ych prace zosta造 wyr騜nione w konkursie.   
G.ㄆkawska

Zdj璚ie:

Wi璚ej zdj耩 pod linkiem
https://goo.gl/photos/JhuNA4kSCotLJV1N8

dorkafri || || 0 208
[Rozmiar: 418 bajt闚]PASOWANIE

                Jedn z pi瘯niejszych uroczysto軼i odbywaj帷ych si w naszej szkole jest przyj璚ie najm這dszych w poczet uczni闚 Publicznej Szko造 Podstawowej im. Bohater闚 II Wojny 安iatowej w Czepielowicach. 

  Uroczysto嗆 pasowania  rozpocz窸a si 28.10.2016r. wyst徙ieniem dyrektora szko造 – pana Tomasza Komarnickiego, kt鏎y powita wszystkich zebranych i podkre郵i, 瞠 pierwszoklasi軼i po akcie 郵ubowania zostan ju oficjalnie przyj璚i do spo貫czno軼i szkolnej.

„Id pierwszaki dawne maluchy…”- takimi s這wami powitali pierwszoklasist闚 uczniowie klasy IV.

 Uczniowie klasy I pi瘯nie recytowali wiersze i 酥iewali piosenki. – zdali egzamin na ucznia. Kulminacyjnym momentem uroczysto軼i by這 z這瞠nie przez najm這dszych uczni闚 naszej szko造 przysi璕i uczniowskiej. Po 郵ubowaniu ka盥y z pierwszak闚 dost徙i zaszczytu pasowania na ucznia dokonanego symbolicznym o堯wkiem przez Pana Dyrektora.

Uczni闚 odwiedzi r闚nie duszek naszej szko造, kt鏎y 篡czy pierwszakom sukces闚 i wytrwa這軼i w zdobywaniu wiedzy. Dzieci otrzyma造 na pami徠k dyplom i legitymacj szkoln oraz drobne upominki od koleg闚 z klas II i III.

Po pasowaniu dzieci uda造 si  na  pocz瘰tunek przygotowany przez rodzic闚.

Ca豉 impreza wypad豉 wspaniale. Na d逝go zostanie w pami璚i dzieci.

 玆CZYMY WSZYSTKIM PIERWSZAKOM SUKCES紟 W NAUCE I SERDECZNIE WITAMY W GRONIE UCZNI紟 SZKOΧ PODSTAWOWEJ W CZEPIELOWICACH.

G.ㄆkawska

>  

WIE靂J ZDJ岊 POD LINKIEM

https://goo.gl/photos/DHtozFrSrHLaKEtBA

 

dorkafri || || 0 142
[Rozmiar: 418 bajt闚]Bicie rekordu

PR笅A POBICIA REKORDU GUINNESS’A

W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ

IM BOHATER紟 II WOJNY 名IATOWEJ

W CZEPIELOWICACH

 

 

  17 pa寮ziernika  uczniowie naszej  oraz najstarsza grupa przedszkolak闚 z Ko軼ierzyc  brala udzia w og鏊nopolskiej PR笅IE BICIA REKORDU GUINNESS’A w resuscytacji kr捫eniowo –oddechowej organizowanej przez Wielk Orkiestr 安i徠ecznej Pomocy. Wszyscy zdajemy sobie spraw, jak wa積a jest taka umiej皻no嗆.  Uczniowie nasi ju w poprzednich dw鏂h latach barli udzia w podobnej akcji, ale ten by wyj徠kowy, gdy nie tylko przypomnia dzieciom, w jaki spos鏏 mog pom鏂 osobie potrzebuj帷ej, ale przyst徙ili鄉y do pr鏏y na skal 鈍iatow.

   Tego dnia wszyscy uczniowie i przedszkolaki stawili si w sali gimnastycznej naszej szko造 pe軟i rado軼i, ale przede wszystkim umiej皻no軼i ratowniczych i wiary w to, 瞠 cho jeszcze s bardzo m這dzi, ale ich wiedza i praktyczna umiej皻no嗆 w resuscytacji mo瞠 komu pom鏂. Ka盥a z klas przygotowany mia豉 r闚nie plakat, kt鏎y dzieci wykona造 same,a przypomina on o najwa積iejszych zasadach resuscytacji.

     Zasady przeprowadzenia tego trudnego zadania przypomnia豉 pani doktor Ewa Jarczy雟ka-Nimsz, a o godzinie 12 przyst徙ili鄉y do pr鏏y pobicia rekordu. Nad poprawno軼i 獞icze na fantomach czuwali nauczyciele, piel璕niarka pani W. Czajka, wykwalifikowani ratownicy ze stra篡 po瘸rnej- pani K. Ubermann, M. Kukli雟ki i P. Medy雟ki.  Na 14 fantomach dzieci 獞iczy造  prawid這we uci郾i璚ia klatki piersiowej, oddechu i przyzna nale篡, 瞠 robi造 to nie tylko z wielkim zaanga穎waniem, ale te  okaza這 si, 瞠 bardzo poprawnie. Ka盥y z nich poczu si wyj徠kowo, jak prawdziwy ratownik i ju mo瞠my by pewni, 瞠 w chwilach zagro瞠nia 篡cia nasi uczniowie b璠 wiedzie, co nale篡 zrobi w nag造m wypadku.

   Pr鏏a pobicia rekordu zako鎍zy豉 si po 35 minutach wielkimi brawami uczni闚 i wszystkich nadzoruj帷ych poprawno嗆 przeprowadzonej akcji.

Mamy nadziej, 瞠 tego typu pr鏏y stan si elementem sta造m w ka盥ej szkole do czego serdecznie wszystkich zach璚amy.

A.H.

 

 

Wi璚ej zdjec pod linkiem

https://goo.gl/photos/V4efScas9LnUYdxRA

dorkafri || || 0 151
[Rozmiar: 418 bajt闚]Dzie Drzewa

名I邛O DRZEWA

 

   10 pa寮ziernika 2016r. w Publicznej Szkole Podstawowej w Czepielowicach kolejny raz obchodzono 安i皻o Drzewa. Cz這nkowie Szkolnego Ko豉 PCK przygotowali scenariusze lekcji dotycz帷e roli zadrzewie i zakrzewie 鈔鏚polnych w ochronie r騜norodno軼i biologicznej. Uczennice klasy sz鏀tej, pod czujnym okiem wychowawc闚, przeprowadzi造 bardzo ciekawe zaj璚ia.  Podczas lekcji uczniowie mogli sprawdzi swoje umiej皻no軼i w uk豉daniu literowych puzzli, rozwi您a zagadki matematyczno-przyrodnicze oraz wzi望 udzia w quizie. Zaj璚ia okaza造 si bardzo ciekawe,  uczniowie wychodz帷 z lekcji 篡wo komentowali poruszane tematy, natomiast nauczyciele chwalili uczennice za pi瘯ne i interesuj帷e przygotowanie  poruszanych zagadnie. Nast瘼nie uczniowie z poszczeg鏊nych  klas mieli za zadanie przygotowanie pracy plastycznej „ Najpi瘯niejsze drzewo”. Zaanga穎wanie dzieci by這 ogromne, a wykonane prace przepi瘯ne i pomys這we. W kategorii klas m這dszych pierwsze miejsce zaj窸a klasa II a – wychowawca Wanda Leszczy雟ka, natomiast w kategorii klas starszych klasa IV – wychowawca Magdalena Dekret.      Z przygotowanych prac powsta豉 wspania豉 wystawa, kt鏎 mo積a podziwia na szkolnym korytarzu.         

Cz這nkowie Szkolnego Ko豉 PCK pragn podzi瘯owa Radzie Rodzic闚, kt鏎a ufundowa豉 nagrody w konkursie.

M. Dekret

 

Zdj璚ie:

Zdj璚ie:
Zdj璚ie:

dorkafri || || 0 159
[Rozmiar: 418 bajt闚]Dzie Ch這paka
Dzie Ch這pca

Dzie Ch這pca

Z okazji Dnia Ch這pca 30 wrze郾ia 2016 roku dziewcz皻a, nale膨ce do Szkolnego Ko豉 PCK Publicznej Szko造 Podstawowej w Czepielowicach przygotowa造 konkurs na „SUPER CHΜPAKA”. Na sali gimnastycznej dziesi璚iu ch這pc闚  z poszczeg鏊nych klas rywalizowa這 o tytu najlepszego, uczestnicz帷 w czterech konkurencjach: przyszycie guzika, obranie jab趾a, skakanie przez skakank oraz odbijanie pi趾i g這w. Najwi璚ej problemu przysporzy豉 ch這pcom konkurencja z szyciem oraz obieraniem jab趾a. Pozosta貫 zadania by造 豉twiejsze. Wszyscy walczyli zgodnie z zasadami fair play. Najwi瘯sz liczb punkt闚 i tytu „ SUPER CHΜPAKA” otrzyma ucze klasy VI Jakub Bider. Serdecznie gratulujemy!!! Nast瘼nie  dziewcz皻a przygotowa造 skromny pocz瘰tunek. W ten spos鏏 uczcili鄉y 鈍i皻o ch這pc闚 w naszej szkole.

 

Zdj璚ie:

Zdj璚ie:
Zdj璚ie:
Zdj璚ie:

  
dorkafri || || 0 134
Strona 1 z 11 1 2 3 4 > >>
Flash Zegar
Kalendarz
Kwiecie 2017
Nd Pn Wt Cz Pt Sb
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Pogoda
© meteogroup.pl
Logowanie
Nazwa U篡tkownika

Has這

Zapami皻aj mnie



Rejestracja
Zapomniane has這?
   Strona g堯wna :: O szkole :: Historia szko造 :: Izba Pami璚i :: Galeria zdj耩 :: Ksi璕a Go軼i :: Kontakt
Copyright © Adam Oleszko - 2010
engine: PHP-Fusion v6.01 || angeltheme by: angelside - okna, imprezy